2009. június 17., szerda

Na, megy..

Tegnap délelőtt negyedszerre sikerült azthinnemelintéztem végre ezt a telefonos ügyet. A szerződésem 2 kártyára szól, az egyik az enyém a másik mostmár a Boldizsáré. Ezen non-stop lehet hivogatni ingyen.. lehet hogy még megbánom. Mivel már eleve szr a mikrofon vagymi és csak hedszettel tudok telefonálni, a Boldizsár felajánlotta, hogy kotor nekem egy kölcsöntelefont az ő hatezréből. Át is mentem, össze is egyeztettük, amikor is kiderült hogy a mostmárőszámáról még mindig nem lehet telefonálni. Na ötödszörre is visszahivtam a témobilt (közben a hülye mellettem folyamatosan őrjöngött hogy "de, de, igenis baj!") és akkor, AKKOR sikerült a lehetetlen. Tudok sms-t irni, meg is kapom őket és mindezek mellett még a kimenő-bejövő hivásaim is élnek! És ez vonatkozik a másik kártyára is! Nagyszerű! Úgyhogy innentől kezdve szeretettel várom az érdeklődőket.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Érdeklődni szeretnék, hogy mi az, amit most zongoráztál? És lehetne-e még egyszer?

egytökéletesember írta...

A Tvájlájtból a Bella's Lullaby, és lehetne.