2008. szeptember 17., szerda

-50 fokos Balaton, 80 fokos rum, 180 fokos fordulat

Kedves naplóm!
A minap arra keltem hogy megerőszakolt 3 néger meg egy öregasszony és egy heroinos tű lóg ki a karomból, ez volt életem legszebb napja.
Ami itt folyik az nem egy lányregény. Vagy legalábbis marhára nem cenzúrázott. Ami még úgy ahogy hihető történet, hogy találtam a koliban egy másik Dittát, úgyhogy el lehet képzelni milyen lehet a többi sztori. Először is a hihetetlen nagy népszerűségem ami abból fakad hogy első este szépen bemutatkoztam a kocsmatúrán, aztán az Ádám aki apám helyett anyám, meg a rasztás Boldi aki kolitanár és ő a leghülyébb. A Kata a szomszédban aki mostanra patrónusommá nőtte ki magát és olyan mint az Ági, az unokatesóm, meg a fura gondnokbácsi aki mindig úgy sétál a folyosókon mintha legyilkolt volna egy fél emeletet. A többit nagyon nem fejtegetném mert az anya kiakad. A lényeg hogy okos vagyok meg tök király, jófej és van mit ennem.. még.
Tegnap megpróbáltam elintézni a diákhitelt mert szokásomhoz híven egy nappal lekéstem a határidőt. Elmentem az ótépébe, a csaj kéri a személyimet meg a lakcímkártyát ami persze nem volt nálam mert le kellett adni, nem baj mondom hú dejó hogy hétvégén hazamentem és átvettem a bankkártyát ami a másik lehetőség lehetett volna erre kérte a csaj a pinkódomat úgyhogy azzal a lendülettel ott is hagytam mert az meg otthonmaradt Pomázon. Szóval annyira jó vagyok.

Nincsenek megjegyzések: