2008. október 18., szombat

Na

Na csőőőő!!!!
Végre eljutottam addig bokros teendőim közepette, hogy irjak ebbe a szrba. Próbáltam fényképeket feltölteni a jobboldali menüben található csodálatos webalbumomba de valahogy most nem a net a legjobb barátom, úgyhogy megpróbálom ide beszúrni. Ha nem látsz képeket akkor nem sikerült és bőgök mint az állat.
Tanulmányilag jól állok, a fizikumom egyre gyanusabb.. meg tudok enni egy teljes adag ebédet. A múlt héten a vonatátkelőnél szórakoztunk, pár napja meg asszem ott vitt el a vonat egy autót úgyhogy inkább átszoktunk a kocsmába. Egyre sűrűbben van panasz arra hogy pofátlanul kollégista életvitelt folytatunk. Eleinte vicces volt hogy felírják a nevünket ha napközben hangoskodunk, az ebédlőben sört iszunk, vagy nemazebédlőben eszünk. Megkérdeztük miért, amire persze senki nem tudott válaszolni, ennek ellenére mikor mi megmagyaráztuk volna, hogy ez egy hatalmas baromság, meg lett mondva hogy kussoljunk meg az igazság odaát van és az nagyon messze. Aztán észre kellett vennünk hogy mégcsak nem is nekünk lesz belőle bajunk hanem a Boldinak úgyhogy nem erőltettük, hogy megérthessük miért baj minden ami tök normális pl délután négykor mosni, pisilni, enni mert hangos.. inkább folytattuk amit eddig. Most tele van ragasztva a koli ánégyes lapokkal miszerint "Tudjuk, tilos".
Csináltam az Ádámnak egy pólót aminek a hátán egy szeretlekditta-sziv van, csak a rend kedvéért, hogy mindenki tisztában legyen vele, hogy mit kell irántam érezni. Ma a parton napoztam mert annyira jó vagyok, most meg lopom a netet a Tamástól, aki elment edzeni nemszámolvaakövetkezményekkel. Hétfő-kedden mehettünk volna diákmunkázni az Ádámmal de leszrnak úgyhogy mégse tudunk.
Legjobb barátom a szociális támogatás jövőhéten érkezik ha minden igaz, ráadásul annyira egy szánalmas hülye béna fogyatékos vagyok hogy maxot kapok:) kemény:) Nem kellett sokat törnöm magam csak küldtem egy képet.

Nincsenek megjegyzések: