2008. augusztus 13., szerda

Veszprém vs Pomáz (plusz ÁFA)

Most úgy áll a helyzet ezzel az egyetemmel, hogy biztosamibiztos beadtam a jelentkezésemet kollégiumba mert még kérdéses hogy a Norbertkishülye velem tud-e jönni szeptemberben. Miután én nagy odaadással fejtegettem neki hogy de én nem birok ki nélküle egy napot sem, belőle hirtelen előbukott az az egyetlen aggodalom ami az elhangzott kiselőadásom után annyira alaptalannak és elképzelhetetlennek tűnt hogy lesokkolódtam. Ő csak attól fél hogy megcsalom. Istenem, belegondolva hogy egyes helyeken, egyes személyek számára ez mekkora bók, nem is tűnik annyira megalázónak, nem? Végülis ennyi erővel akár le is krvázhatott volna. Milyen cuki elképzelései lehetnek rólam meg az elveimről. Erről jut eszembe! Ha valaki nekedáll azzal hogy ő 50 éves és megköveteli a tiszteletet meg én őt ne neveljem, akkor amúgy ő miért nevel? Attól hogy ÖREG én meg FIATAL még nem vagyok a kutyája és ugyanúgy elvárható a kölcsönös tisztelet még attól az 50 éves embertől is aki állitólag tapasztaltabb, intelligensebb. Ezek a mai Öregek azt hiszik hogy ők majd mindent megtehetnek, mert takarózhatnak a jól bevált szöveggel: "te nekem ne beszélj vissza mert kis szr vagy én meg 50 éves" - ami amúgy nem kor ha azt nézzük hogy emberek 140 évig is elélnek. De milyen egy utolsó szánalmas dolog arra használni a korát hogy beszólogasson mindenkinek, porig alázza azt aki szembejön, különböző hangnemeket engedjen meg magának, aztán mikor esetleg megkérdezed hogy mégis, mi a probléma, úgy gondolod te sem ezen a hangon beszélsz, akkor előveszi a jólbevált mindenreválaszt és azt hiszi majd elkussoltat egy ekkora baromsággal hogy ő azért lehet bunkó paraszt mert öreg. Aztán meg a postásnak meg a hentesnek teszi a szépet és szánalmas módon elvárja hogy őt senki ne nézze öregnek. És komolyan vannak ilyen emberek akik ezzel mennek utcára. Ezek kiirják otthon maguknak a mindenféle fsz "érveiket" aztán elindulnak, bemennek egy üzletbe, kiélik magukat aztán miután kissé leapad a maguknak okozott eufória, betérnek egy következő üzletbe. De nehogy azt higgyük, azért a két hely között, menet közben megrugdosnak pár csinos huszonévest amiért ők az utca jobb oldalán nevetgéltek ők meg éppen pont azon a fél méteren akartak elmenni.

Nincsenek megjegyzések: