2008. augusztus 4., hétfő

Pannon Egyetem - Tökéletes Szak

Az ember már-már azt hinné az élete egy kényelmes, kiegyensúlyozott mederbe került, erre hirtelen egyszercsak felveszik egyetemre. Hát kösz. Áprilisban sikeresen lemondtam a Pannon Egyetem nyújtotta szolgáltatásokról, hát erre nem kapok egy levelet hogy "Kedves Gólya"? Szóval a bajok még csak most jönnek, kezdve azzal hogy 500milliárd ember közül az én diákigazolványom nem lett kitörölve tavaly a rendszerből (ami tök jól működik) és ezért ma faxolhattam, csekkezhettem, telefonálgathattam a mindenféle hivatalba hogy bocsi rendbe szeretném hozni amit jól elbsztatok. A telefonoslány meg hülyének néz mikor ásitva a megszokástól nyugtatom hogy ez nem egy sci-fi történet, csak a karmám. Ja a másik az albérlet. Mivel a Norberttel együtt megyek, a koli kiesik. Gondoltam felhivok pár számot a netről kiadó lakás ügyben. Azt az eredendő primitiv hülyeséget amit ezek tudnak produkálni. Felhivom a csajt, mondom szia albérletet keresek jó számot hivtam? Erre ő könnyed vidámsággal igenlegesen reagál "igen persze mondjad", én persze mondom, gondoltam á dejó kérdezek valami felületes bevezető szrt: "És?Aktuális még?" erre ő: Nem, nem már le vannak foglalva. Na szerinted ha én azt mondom hogy "albérletet keresek, okés a dolog?" akkor nem az az első hogy mondom hogy már nincs? Jézus mit várt, majd elcsevegünk a kedvenc szinéről, vagy miért hivtam?? Hülye állat. A másik az meg tudja hogy szr a hirdetés amit feladott és ahelyett hogy kijavitaná engem bsz le hogy miért nem vágom. Krvajófejek.
Szóval igy kezdődnek az egyetemi éveim (remélhetőleg beszélhetek többesszámban) ha minden jól megy ebből 3 lesz. Ha szrul akkor 8.
Majd jelentkezem miután a beiratkozáson kihagynak a névsorból és eltűnik a főbérlő a pénzünkkel. Na csók

Nincsenek megjegyzések: