2008. június 16., hétfő

Kössz

Mellesleg, menj már a pcsába. Könyörgöm, miért érzi úgy egyre több ember hogy bele kell szólnia más életébe? Komolyan mondom nem tudom felfogni, hogy mi a krva anyám közük van hozzá?
Volt egy fiú az életemben aki egy segg, de ennek ellenére fontos részét képezi annak ami vagyok, ezért bekerült a "Legjobbak" cimű képtáramba a májvipen. Igenis szerettem, vannak jó tulajdonságai amiket nem szeretnék elfelejteni és azt hiszem beletartozik abba a történetbe amit elmesélek magamról ha meg akarsz ismerni. Na ennyi az oka annak amiért ott van az a rohadt kép hogyakrvaanyjába.
Erre odairkál tökmindegyhogyki egy olyan szöveget hogy én azt vegyem le?! Mert nekünk már semmi közünk egymáshoz és különben is, tűzésviz meg ilyen szr szövegek. Még ha csókolóznánk rajta vagy valami de nem! Egy tökátlagos kép, amin az én pólómban feszit, vicces, és felidézi a múltat. Hát mi ez ha nem a belepofázás meg a másik érezéseinek megsértése? Meg majd ő eldönti hogy az a fiú hozzám való-e meg hogy én kinek a képét teszem ki oda ahova akarom. Erre mondhatnám hogy ez csak a kettőnk dolga de még csak ez sem igaz bsszameg! Mert csakis az enyém.
Úgyhogy ezúton is üzenem minden kedves akárkinek hogyha mély, visszafojthatatlan késztetést érez, hogy megmondja a frankót akkor az menjen a pcsába mert leszrom.

Nincsenek megjegyzések: