2008. május 29., csütörtök

Reggeli ördögnórival

Örömmel látom hogy máris egy Anyád cimű szavazat érkezett a legfrissebb közvélemény kutatásomra, ami számomra egyértelműen azt a visszajelzést adja, hogy király vagyok. Új munkahelyem a pomázi kocsma, jelentem pultos lettem. Azaz pultos kisasszony. Tegnap már 3an haza akartak vinni, 1 srác felajánlkozott, egy hölgy meg örökbe akart fogadni. Szép teljesitmény azt hiszem. Most is épp oda sietek, olyan gyorsan irok hogy füstöl a klaviatúra. Lassan 2 hónapja hogy együtt lakunk a Norberttel, ennek ellenére tegnap megkérdezte hogy szerintem milyen lesz ha már teljesen összeszokunk. Nem tudom mit gondol, azt hiszem jobbat remél de majd ha lesz időm felvilágositom. Pl arról hogy az ipari mágnes amivel teherautókat emelnek (és mellesleg most is itt van az asztalon) nem biztos hogy kellemesen érinti a monitorját meg a gépemet, bár én nem értek hozzá. 26-án volt a szülinapja, gondoltam meglepem valamivel, csináltam tortát meg ilyen 24-es számos gyertya cuccot, azt a nyálas szrt amit az ilyen filmekben szoktak tenni a tortára mintha nem tudná hány éves na mindegy. Meg kapott egy hatalmas piros, masnis ajándékdobozt (volt benne egy nagy plüsskutya is na). Elég egy elbszott jelenet volt, ahogy hazajön a munkából este 10 kor mi meg ott állunk az anyáékkal, ég a gyertya meg minden szr, én meg próbálok valami boldogszülinapot kezdetű nótát előadni de nyögésesröhögésbe torkollik mert valahogy senki nem értékelte. Ez a hülye meg úgy meghatódott..nem hittem hogy ennyire kiakad egy kis megemlékezéstől.
Na jóvanmár suhanok mert még nyitva az Aquanoid ablaka és ez arra ösztönöz hogy játszak már egy kicsit.
Na csók.

Nincsenek megjegyzések: