2010. július 24., szombat

Intim Torna Illegál

Tegnap elkisértem a Boldizsárt Balatonszárszóra, ahol az Intimtornaillegállal dolgozott. Ez az első olyan zenekar, ami tetszik. Jó a ritmus, vidám.. a szövege eredeti és barom, és megmondó, és kedves.
Kaptam pisztáciás jégkrémet, élveztem a koncertet és nem utolsó sorban mi csináltuk a hangositást (igazából ő, de ott ültem mellette és folyton belepofáztam hülyeségeket, szóval részben enyém is a dicsőség). A szemüveges fiú hazafelé végig a twitter és a tripper kapcsolatáról kiabált a buszban, meg ráordibált a járókelőkre, hogy vigyázzanak magukra, amivel valószinűleg többet ártott, mint használt. Amikor megkérdeztem a büfésnénit hogy árulnak-e rágót, kedvesen elvezette a kezét negyven fajta rágó felett, hangsúlyozva hogy de még mennyire, de a legnormálisabb amit tudtam venni egy turbórágó szerű izé, ajándék tetkóval. Tényleg, azt még fel kell ragasszam a Boldizsárra ha nem figyel!

Nincsenek megjegyzések: