2010. április 17., szombat

Szakest feat. hányinger

Kedden mentünk le Almádiba a Hülyével, hajnali 2-kor. Akkor inkább szerdán. Aznap még nagybevásároltunk a szakestre egy csomó zsirt! Meg találkoztam a Kornéliával, aki Nelli, és olyan mint az Ági, az unokatesóm, csak nem az Evereszt megmászását szervezi, hanem a szakestet. Ami mondjuk majdnem ugyanaz. A zsirral akadt egy kis probléma, mégpedig az, hogy a Nelli anyukája szerint olyat kell venni, ami tejet tartalmaz mert az tényleg zsir. Azt nem mondta hogy mi van ha az 5 közül egyik se az. Úgyhogy vettünk valamit ami úgy néz ki mint a zsir.. meg olyan büdös és szr, merthogy a zsiroskenyér alapvető eleme a szakestnek, ami nekem már a negyedik, de eddig még soha nem mertem enni. Most hogy segitettem csinálni, kijelenthetem hogy okkal. A veszprémi teszkóbuli után visszamentünk a koliba és elváltak útjaink, a Boldizsár ugyanis visszament szervezni meg kolitanár gyűlésre meg minden ilyen jelentéktelen dolog, én meg kimentem a Vitorlásba a Lillával inni egy sört. Ez eltartott egy darabig, úgyhogy mikor este visszaért a Hülye, még mindig ott ültünk csak már kicsit más állapotban, mint amikor elment. Később kiderült, hogy nem csak mi rúgtunk ki a hámból, a Tivadar ezidőalatt szétverte a Gábor szobáját, az érkezésünkkor meg a sajátjában fetrengett halál részegen, a telefonjába ordibálva vaksötétben. Nemsokára megérkezett a Toti is, akinél valahogy két rekesz sör is volt, amit a folyosón kivánt tárolni, mikoris úgy döntöttem hogy én inkább lemegyek a Lillához Doktorházat nézni. Ez meg is volt, de mikor visszaértem a szobába, a Boldizsár kikelve magából mászkált fel-alá, hogy "ez egy paraszt" meghogy "mindenki bsszameg", pár perc múlva elmondta hogy visszapofáznak a fiúk és hogy most megy és szétver mindenkit. Vártam egy kicsit, gondoltam előkészitem neki a ragtapaszt de nem volt rá végül szükség mert jött a Gábor hogy inkább menjünk át inni. Úgy tettünk. Lassan gyűltek az üres üvegek, meg az alvó Tib testén megjelenő alkoholosfilc tetoválások. A legvégső misszió a szájkontúr meghúzása volt, amit némi csellel és türelemmel sikerült megvalósitanom. Nem láttam másnap reggel, de az a gyanum más se. Gondolom most is a mindenféle nemiszerveket sikálja az arcáról.
Csütörtök reggel a Kinga hajával bajlódtam, cuki Boldizsár előtte még félálomban az ágyból hisztizett, hogy miért kell nekem hajnali 9kor mások haját vágni, de két perc múlva megbékélt, mivel elaludt. Miután elcsesztem a Kinga haját, a Boldizsár bevitt minket Veszprémbe, mert a Lilla soppingolni akart, neki meg dolga volt. Ez egy kicsit elhúzódott, pont egy órám maradt kábé hogy visszaérjek Almádiba, elkészüljek és megjelenjek a Menzán. Nem sikerült. A lényeg hogy 4 körül már nagyban kentem a kenyereket, pakoltam felvágottal, sóztam, dobáltam, letörölgettem:)
Idén a bor meg a sör mellett házikészitésű jéger volt a menü, ami nagyon finomra sikeredett, olyan szegfűszeges ize volt mint a forraltbornak. A mák hogy nem vágta szét a gyomromat, mert az a vodkásszprájt posztja volt. A büntetőpia idén is meleg sós sör volt, amit a Boldizsárnak elég sokszor kellett lehúznia. A műsorról nagyjából lemaradtam, de legalább mindent tudok a Lilla és az Évi magánéletéről. Megbeszéltük hogy a fiúk hülyék, a lányok rbancok és rondák, a többi meg a csőcselék aki minket imád. Ezen felbuzdulva ittuk a sört és ettük a ropit, ami kifejezetten ropogós volt, köszönjük a szervezőknek. Természetesen mire vége lett a szakest Menzás részének, a Lilla már tisztára kivolt, minden baj volt és mindenkit utált. Ezen röhögtem egy darabig. A DC előtt még felmentünk a Telekibe, ahol kaptunk az Andortól egy külön szobát:) Az Évi átöltözött. Ennyi volt. Na a buli része az király volt, kár hogy a Márkusz egy képet se csinált, igy nem nagyon tudom illusztrálni, pedig eseményekben gazdagra sikeredett. Először is a Mási (zöldben) tök hülye. Akkora jó koreográfiákat levág tánc közben hogy szétröhögöm az agyam. Ezt felülmúlni csak a Boldizsár tudja, amikor utánozza a Lillát. Ja, éjfél körül hiv a Hülye, hogy úton vannak az ÁDÁMMAL! Megláttam, beszrtam, olyan haja volt. Innen egy csomó minden kiesett, a nekszt élményem, hogy a DC előtt isszuk a vodkásszprájtot és a Boldizsár mindenkire ráordibál hogy "k×rni mentek?!" Először undorodtam, de aztán rájöttem hogy vicces mert mindenki leszrja:) A következő kép a tánctér, kb 8 ember körben és szól a Veszprémes dal nemtommiacime. A szerencse hogy össze vagyunk kapaszkodva, a baj hogy csak a Boldizsár fejét látom, ez nem segit a hányingeremen. Nem baj röhögök, folyik a nyálam, kissé kellemetlen de leszrom. Következő kép, hazafele tartunk a Hülye, az Ádám meg én. Tök jó kedvem van, tombol bennem a kevert, a Boldizsár az ártatlanságát bizonygatja (nem tudom miben), az Ádám röhög és pofázik, tukmálja rám a sörét, én iszom. A következő öt (vagy több) percben már a Boldizsár könyörög hogy pisiljek az utcán, az Ádám nyugtatgat hogy nem ciki, ezt annyira mondjuk nem értem. A buszvégre nem tudom hogy értünk le de azt igen hogy mindkettő elaludt. Nem tudom őket hol érdekli, de csak bennem volt annyi lélekjelenlét hogy ébren maradjak fél órán keresztül a busz beállásáig. A sofőrnek szinte könyörögnöm kellett, hogy engedje fel a Boldizsárt, akit hiába tudtam eltámogatni a lépcsőig, szent meggyőződésem hogy azóta aludt hogy elindultunk. Mondtam hogy nem fog hányni, ő olyan alvós fajta, végül a sofőr engedett, ha nem is az elbűvölő személyiségemnek akkor a szagunknak. Szentkirályszabadjánál azon erőlködtem, nehogy most elrontsak mindent, és próbáltam visszafogni az eszement hányingerem. Milyen ciki, kimagyarázom a Hülyét, aztán én hányok szét mindent. Hálistennek előbb leszálltunk minthogy ez bekövetkezzen, és nemtudomhogy de végül a szobánkban kötöttünk ki. 6kor.
Reggel (azaz délután 2kor) összerakosgatva az eseményeket, kiderült hogy a Boldizsár se emlékszik nagyon többre. Viszont legalább kétszer meg akarták verni, ebből háromszor jól visszavágott és végül elrendezett mindenkit. Az én hősöm:) Meg is mondták, hogy "a Boldi jó gyerek" meg "ez egy rendes gyerek ez a Boldi" és további 60 variáció, ami érdekes, hogy őt is megtalálták az "irigyellek", "de jó nektek" cimű bókok. Ez igazán megható.
Délután még vissza kellett menni Veszprémbe elsimitani a dolgokat, a problémát az jelentette, hogy a ruhám a kocsiban maradt. A Menzán. Igyhát két Boldizsár hagyta el a kolit, az egyik az igazi, a másik én, az ő ruháiban:) Kiderült hogy szekszis fiú lennék. Gyorsan átöltöztem a kocsiban, aztán elmentünk egy csomó helyre bortvisszavinni, kellékeket leadni, Figitől nemtudommit megszerezni, aki egyébként elég fess volt a kis öltönyében, annak ellenére hogy ő sem maradt józan. Elég kedvesen megjegyezte hogy a Boldizsár szrabbul néz ki nálam, amivel tagadhatatlanul belopta magát a szivembe:)
Ja, a hasamat elég rendesen elrontottam, köszönhetően az egy darab reggeli szendvicsnek amit ettem meg a nagy mennyiségű azonositatlan alkoholnak, de végül nem lett fájdalmasabb következménye. Remélem jövőre is szétvágom a beleimet valami szrral, és ugyanennyire fogok élvezni mindent, ami nem függ össze a szakesttel.

Nincsenek megjegyzések: