2009. május 28., csütörtök

Regattás Roli

Na a Balaton Regatta is jól sikerült, furamód megtelt a kert emberekkel. A programok felét nem láttam, de igy is nagyon jól szórakoztam. A Lilla megint kiütötte magát, be is ment Veszprémbe mikor este vége lett a gárdenpartinak. Mi a Boldizsárral 10 körül úgy döntöttünk hogy a nagy megpróbáltatásokat kihevervén fürdünk egyet a Balatonban. Mivel legalább 100 méter meg 20 lépcső a szobám, úgy döntöttem alsóneműben fogok úszni, aminek marhára örült az a pár munkás aki még ottmaradt rámolni. Aznap megtanultam, hogy bármekkora keménygyerek is egy férfi, a hideg viz képes kihozni belőle a legrosszabbat. Én már bő 10 perce pancsoltam a sötét vizben, amikor a Boldizsár képes volt beletenni a nagylábujját. Az azt követő 10 perc folyamán eljutott odáig, hogy belelépett és lassan de biztosan elérte a legalsó lépcsőfokot. Az a hiszti amit akkor levágott örökre belevésődött a fülemben lévő receptorokba. Vinnyogott, sikoltozott, vergődött.. már már kezdtem elgondolkozni, vajon milyen módon jön ki ilyen hang egy kifejlett férfi szájából. Ha ez nem lett volna elég, még a kezét is fogni kellett, hogy bele merjen merülni a Balatonba. Mondtam hogy akkor elszámolok 3-ig az talán segit, ő meg erősködött hogy csináljuk egyszerre és megegyeztünk az 5-ben. 3 és félnél már kezdtem vacogni mert mégiscsak egy szál bugyiban meg melltartóban álltam a kb minusz 20 fokos tóban este 10-kor, de jól láthatóan őt ez nem hatotta meg, csak a maga kis nyomora érdekelte. Miután vége lett a kálváriának, lezuhanyoztunk, csinált meleg kakaót és szülcsifelcsit néztünk. Háttérzajnak a Kuntamás vergődött a folyosón miközben próbálták berángatni az ágyába miután megtalálták.. valahol aludt tökrészegen a Kornéllal. Tömény romantika, meg is irigyeltem.
Reggel mikor bementem fogatmosni a szobába, egy fiút találtam az ágyamban.. egy másikban a Lillát.. a Beáéban meg mégegy fiút. Szerencsére mielőtt végiggondoltam volna az agyamba tóduló alternativákat, felpattant a Lilla és kitoloncolt a szobámból, vizuális állapotát meghazudtolva pörgött meg magyarázott valami marha jól sikerült estéről és felvilágositott hogy csak az egyikkel feküdt le. Tágra nyilt szemekkel fordultam sarkon és próbáltam nem gondolni arra az eshetőségre hogy az én ágyamban perverzkedtek miközben a másikon egy másik fiú.. remélhetőleg aludt.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Boldit úszni is tanítod? Már alig várom a 14-ét.

egytökéletesember írta...

viccelsz? kinek hiányzik 4 év szanatórium?