2010. március 12., péntek

Segiiiits!

Na felmondtam. Csodálatos két hónapot tudhatok magam mögött, bizonyitja ezt a Sepaandrea, aki sirvafakadt mikor hirtelen ötlettől vezérelve felpattantam a székemről és közöltem hogy nincs tovább. Egyik előnye a dolognak, hogy azt hittem, most majd lesz egy kis időm, de tévedtem. Úgy tűnik az életemnek ezen szakasza kedden fog tetőzni, ugyanis nem kis meglepetésemre 16-án lesz jelenésem a kardiológián, ami milyenfurcsa egybeesik a fizetésnappal. Természetesen még nem tudom hogyan fogom megoldani, de délelőttre azért már besűritettem egy állásinterjút.
(Gondoltam nézek egy jó filmet, nem jut eszembe a cime, tudod Atis, amiben két szerencsétlen gyerek ki akar jutni a föld alól és aminek kb semmi értelme, de mi bizakodva végigszenvedtük, aztán nemhogy csattanója de rendes vége sem volt.)
Ja! És szeretettel ajánlom Stephen King: Fekete Ház cimű könyvét. Jelen lelkiállapotomnak pont megfelelő. Csókolom.

1 megjegyzés:

αtis írta...

A Szikraváros (City of Ember)